ORANGES

hey hey you you

1 comment
salam ..

result PSPM 1 dah agak lame kua ..
and aku baru sibuk dok terhegeh2 nak publish pasal tu kat sini ..

berdebar2 gile mase masuk dewan serbaguna (DSG) , nak amik result ..
memang siyes kalah perasaan mase nak amik result SPM ..
sebab , mase SPM aku tak rase pape pun .. hati kering kot ..
tapi , yang ni .. peh ..
sampai menangis2 tu ..
dah aku lak orang first yang gi ngadap lecturer tu untuk amik slip ..

dan2 , name aku takde kat situ .. aku dah start cuak ..
dalam otak da pikir macam2 .. slip yang takde kat situ , adalah orang2 yang akan kena 'kick' ..
huhuh ..
cari punya cari .. rupenye terselit kat celah kertas yang lain .. cet , lanun tol ..
aku dah nangis cam pe je time tuh .. and yet , lecturer tuh cakap congrats kat aku ..
sebab sem1 lepas and aku dapat teruskan sem2 ni ..
kena kerja lebih giat lagi .. untuk dapatkan result yang lebih baik ..

:)
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

1 .16kg daun berguguran:

Artzlizan said...

hehe...buat yang tebaek nanti ye...