ORANGES

kenapa

Leave a Comment

salam ..

what i wanna say ..

nape aku skang macam hilang daya tumpuan ?
nape aku tak dapat fokus untuk satu2 benda ? (cet , same je la ngan kat atas tu)
erm , nape sampai ade orang cakap aku lupe ?
nape , nape ?
adekah sebab aku skang ni asik tanya benda bukan2 ?

hmm ..
aku realized sume tu ..
dan aku dah nampak ..
bile aku taip mesej , pasti ade ayat yang aku tertinggal ..
pasti ade salah ..
aku cam dah tak check benda tu sume sblm aku send ..
nape ?

aku dah berubah ke ?
damn , man ..
hmm ..
arghh .. aku tension ..
banyak sangat benda yang aku pk dalam pale otak ni ..
banyak sangat masalah yang membelenggu ..
bile la nak setel ..
damn , damn ..

sabar je la ek .. tu je la mampu ucap pun ..
dugaan sume ni .. :')




: sori .


Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: