ORANGES

yeah!

Leave a Comment
finally, aku balik kampung !! ops .. bukan kampung tapi rumahku yang terchenta .. hihi ..
dengan keje yang berlambak aku bawak balik .. tapi ..
tu small the matter .. yang penting aku dapat raye best2 taun ni ..
erm .. bia dapat lupakan masalah yang membeban kat pale otak aku ni ..

oh ye .. baju raye aku taun ni ade 4 .. rase macam nak tambah lagi 1 je ah ..
isk .. stop !! stop !! jangan jadi tamak .. tak baik ..
color baju aku :

1. purple
2. oren
3 and 4. hijau

huhu ..

dengan contact lens aku lak ade 3 ..
peh , memang tak pernah aku buat sebelum2 ni ..
tetiba taun ni nak raye sakan ..

violet , grey , green .. woah ..

then , dengan 2 kasut raye ..
all black .. 1 high heels 2 1/2 inci .. tu taun lepas nye kasut oke ..
lagi 1 , simple one .. because after raye , aku bercadang nak pakai kasut tu gi kuliah lak .. hehe ..

erm .. i think la .. 1st time raye taun ni aku TAK PAKAI tudung ..
lalala ~
tapi .. er .. tengok dulu lah ..

ok , then .. sedang aku berbelog ni .. aktiviti mengtransfer gambar ke lappy pun selesai ..
so , berakhir la aktiviti berbelog aku buat mase skang ni ..
to my prac. mate , aku tau korang tengah tunggu ketibaan keuploadan video ucapan hari raye kite tu en ..
saba ye ..
sikit minit lagi aku upload ..

till then , ja ne ~




: mood raye sungguh
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: