ORANGES

need you now

Leave a Comment
malam ..
arini .. aktiviti aku berjalan seperti biasa .. erm ..
ape yang biasa ? ala , biasa la .. persiapan nak beraya ..
pagi tadi , aku tolong kupas and hiris bawang2 sume untuk masak rendang pada keesokan hari ..
so , menangis la daku en .. yela , da lame kot asyik terperap kat hostel je .. tak buat kerja2 kat dapur .. lalala ~

**********************************************************************************

aa .. aku masih tak sangka .. yang cuti sudah 1 hari berlalu .. damn it !!
bape ari lagi je yang aku ade untuk bersenang lenang kat rumah ..
ah , dont care dont mind .. yang penting esok punye esok dah raya ..
orang kate aku raya sakan .. erm .. sakan ke ? sakai ade kot .. :P

**********************************************************************************

sebelum aku terlupa pape , haruslah aku ingat .. yang aku ade banyak keje tutor nak disiapkan ..
dengan preparation untuk public speaking .. IT project yang terbengkalai .. dan .. dan .. diary yang perlu ditulis demi lecturer English kesayangan .. haish ..

**********************************************************************************

aku .. aku .. sedang merindukan seseorang .. siapa gerangan ? adakah ?
shhh .. it's my secret ..
not u , not him .. let me the only one know who it is ..
aku .. berada di rumah .. tapi , hati .. di mana ?
aku sendiri pun tak tau .. pandai2 kamu la ye , hati .. jangan sampai jatuh sakit lagi .. :)

weh korang , raya kan esok punye esok a.k.a. jumaat ..
kat FB tak yah la nak duk riuh sekampung dengan wish raya pe sume .. kecoh betul la ..
sebab pabila korang buat camtu , aku pun nak tumpang join sekali .. hahaha ..




: nak tido awal lagi ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: