ORANGES

depresi

1 comment
setelah lame aku x update blog, kali ni aku rase terpanggil..
ye, aku sangat tension duk kat matriks.. ngan macam2 masalah yang melanda diri aku..
sumpah, aku susah gila nak handle sume ni..
tetiba rase macam nak gila.. serious makan dalam.. T_T

1. problemo ngan subjek2 yang aku belajar skang.. aku rase susah sangat.. lagi2 fizik.. duh, nape la aku xsuke dia since skolah ek? hmm..

2. permasalahan aku ngan bF aku.. lagi la wat aku xde mood nak belajar.. that's why kadang2 dalam kuliah aku on9 fB.. xsnonoh kan perangai aku..

to korang2, jangan jadi cam aku.. PSPM 1 nak dekat ni.. hope la leh dpt pointer tinggi doh, sebab aku xnak kena TENDANG!!
terkadang aku rase macam aku sorang je yang xpandai duk dalam matriks ni?? T_T




: alamanda
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

1 .16kg daun berguguran:

Anonymous said...

sabar je la tehah...T-T