ORANGES

nippon-ga..

Leave a Comment

woah.. skang aku dah obses balik nak tengok anime..
thanks to nana, yang telah menghilangkan gejala bosan yang melanda hidup aku skang ni.. haha..
aku baru je abes tengok JIGOKU SHOUJO season 1.. abes dalam sehari setengah je lebih kurang untuk 26 episod..
actually, ingat nak try abeskan sehari je.. tapi internet ni kesengalan gile, time petang.. urghh!!
dulu ade tengok sikit kat animax tapi da lupe la.. huhu..


skang ni go on with JIGOKU SHOUJO FUTAKOMORI pulak..


watchlist aku lepas abes je anime ni, aku nak tengok SAIUNKOKU MONOGATARI lak..
nana said ade mamat hensem.. haha.. tu yang lebih berminat untuk tengok..

but well, although aku just tengok anime, part2 sedih tu aku rase nak nangis skali.. gile betul..
nasib baik adik aku ade, malu sikit.. hee..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: