ORANGES

Melalut Saje..

Leave a Comment
im back from hospital yesterday...
aku suka juga duk sane bile da lame2, kan...
nurse, doktor yang baik, handsome, cantik...
hohoho...
kaki suda masuk besi, so skang nak jage dengan lebih teliti uke... huhu...
banyak pantang makanan yang aku tak boleh lepas operate nih... but takde hal aa,,
nak elok punye pasal kan... hee...

bab kisah chenta aku,, walau cane pon aku kate aku benci dia..,
but aku still sayang dia...
tak kire aa dia jahat cane pon... huhu,,,
ade satu part kat dia yang aku suka sangat,,,
da sebati dengan aku...
dia uke saje, still need aku, love aku...
aku ni je kadang2 emo lebih sangat,,

now suda masuk tahun baru...
just mahu hidup terus ceria selalu...
and aku juga harap yang dia akan readykan diri dia untuk meet family aku...
(tak sabar nih) haha...

semalam juga mak aku gi belikan celcom broadband untuk aku...
so, takde aa payah2 nanti...
bila2 je aku leh on9 kan... hihi...
tak mahal sangat sebab skang ade offer...
my mom pilih kaler pink untuk usb ea tuh... dia kate hitam just plain so tak menarik...
aku turutkan saje... aku pon entah sejak bila leh minat dengan pink2 nih..,
haha...

uke suda,,,
aku ngantok...
lame suda stay up...
mau tido saje nih.... huwarghhh...
sekian~
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: