ORANGES

14 dan 16...

Leave a Comment
arini 16 jan ek...
aku genap 17 tahun 3 bulan... haha...
14 jan aritu, birthday din... aku just wish cam biasa... with no present from me...
ala, dia bukan kisah pun kot.. lagipun, aku nak belikan hadiah dia camne lak dengan keadaan aku camni..

actually, aku takde kisah menarik pun nak kongsi macam kengkawan aku yang lain..
yela, diorang leh hang out sesuka hati diorang pagi petang siang malam..
boleh cari kerja ar ape ar...

tapi, life yang aku ade skang ni pun seronok ape..
tak payah fikir pape.. maen game dari awal pagi sampai la awal pagi esoknya.. huhu..
then, dah takde kerja, aku suruh din call aku and borak sampai takde benda nak cakap lagi.. um..
kitaorang ni krisis camne pun still nak go on relationship kitaorang..
yela babe, dah 3 tahun masuk tahun ni, siapa yang tak sayang oi... hihi..
tipu ar kalau aku kate yang aku benci kat dia, benci kat dia.. padahal dalam hati terbuka luas lagi ruang untuk dia, kan..
but untuk orang lain, tak mungkin aku bagi can kot.. haha..

skang kat web banyak sesangat laman sosial macam FB, tagged, MS, FS..
kengkawan yang aku dapat kebanyakannya ok pada mula2. but bile dah lame2.. perghh..
hampeh gila nak mati.. suke mendesak tak tentu pasal.. dan time tu gak ar aku mule naik berang.. dia sape nak paksa2 aku.. suami aku ka, bapak aku ka??
so, sape2 ar yang teringin sangat nak cari cinta kat internet ni, lupakan je ar kot..
nak buat main2 boleh ar.. huhu... eh2..
tapi, sedara aku couple internet gak.. kekal pe.. skang da ade anak pun..
um... ok2.. aku tak maksudkan sume cinta siber tu palsu.. haha..
aku pun bercinta dengan din start from benda maya ni gak.. just pandai2 ar nak kenal hati budi masing2 ok..

esok ahad la pulak..
um.. tiba2 aku rase nak makan double prosperity burger itu... hihi...
so, esok aku dah pesan kat mak aku supaya belikan... sedap2..
pasni, aku nak makan pizza hut pulak..
perghh!! demand kot aku ni.. agagaga~
macam2 permintaan.. stok makanan kat bilik aku ni pun da berlambak..
kadang2 sampai tak reti dah nak makan ape... ngee...
makin gemuk ar kot pasni... lalala~ dulik ape aku... bukan badan korang pun...
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: