ORANGES

wad 2B katil 18A havoc!

Leave a Comment
sambungan..

selepas itu aku didaftarkan ke wad.....
wad orthopedic..2B katil 18A....
aku menanti waktu utk diberitahu sama ada aku akan dibedah ataupun ditarik kaki dan simen je...
lame aku tunggu sampai ke malam..
sedara mare aku da ramai yang datang...nana kawan bek aku pun turut datang lawat aku...
die datang gn family makcik die..terharu gk r aku time tu..huhu..walaupun pada pagi tu aku xbtego sape gn die..maafkan aku..jadi gitu pun sebab ego aku xnak tego ko..
malam tu aku disorong ke mane aku pun xtau..yang aku tau kaki aku akan ditarik dan disimen..orang tu kate kalo xberjaya care ni,kaki aku akan dimasukkan besi..oh no!
ok...wan aku teman aku sebab time tu mak abah aku balik umah nak amik barang2 pe yang patut..termasuk handphone aku..
aku diberi ubat tahan sakit,bius dan tidur...aku belum tidur dan masih terasa sakit die nak tarik kaki aku..aku mraung dua kali kerana kesakitan..hmm..ginila kerajaan...
pastu aku da xsdar pape...aku btol2 sedar ble aku da ade balik kat wad...
wan aku kate kaki aku da kene tarik,da kene simen,n da kene x-ray again..mak aku tunggu taku di wad pada malam tu..
xlena ar....dengan lampu xtutup,dengan cine umo 91 tahun tangan kena ikat memekak2..tension gk..mak aku ag sian kene jage aku...ish2..
esokny pakar datang cek,die kate aku da leh balik sebab nampak tulang aku da balik ke tempat asal walaupun xcantum betul..bese r,bende baru nk elok..
hepi gk..malas nk dok spital lame2..huhu..
layanan doktor ok,nurse baru ok..cume staff nurse agak kerek sket..maybe da bosan layan karenah manusia kat spital ni..
skarang aku ade di rumah..nak brgrak ke mane2 hanya mengharapkan wheel chair n tongkat sakti yang de due tu...
huhu..dua kali juge aku hampir jatuh sebab xpndai gunekan tongkat..
GH tipu..kate nk potong simen tinggal sparuh je..kate nk ajr aku pkai tongkrat.,tp sumeny hampeh..huhu..
ok la..sape2 yang nk lawat aku gi je uma wan aku..aku akan ade kat sini sampai aku pulih...
aku skang ni nk tumpu kat study je..hope dpt straight A's SPM....
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: