ORANGES

kisah simen kaki..selepas itu

Leave a Comment
diceritakan oleh: juriah (wan aku)

camni..
mase aku da pas kene simen aritu..
aku still tido ngan nyenyaknye...
pastu orang yang simen kaki aku tu pun kejutkan ar aku..
die tepuk2 pipi aku sambil sebut ain..ain..
aku bangun..n cakap...
name saya bukan ain la..then trus tido balik..
die kejut ag..ain..ain..
aku pun cakap yang name aku fatehah...
orang tu,"oo..fatehah..fatehah,,fatehah..bangun"
aku time tu bengang je sebab org kejut aku bangun..
then ade org tny aku tau x aku kat mane..
aku kate r ntah..then sambung tido..
so kirenye banyak kali ar org2 tu sume kejutkan aku..
but tiap kali tu aku bangun n then sambung tido balik...
huhu...aku pun pk lantak korang ar...
aku nak tido nyenyak pun xsenang,,
ish..dahsyat tol penangan ubat2 yang spital ni bagi kat aku..
huehuehue.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: