ORANGES

sukasuki....

Leave a Comment
mggu ni agk bez la...
walaupun mood aku xberapa nak ok sangat..
14 okt kat skul aku ni de wat jamuan aidilfitri...
n majlis anugerah koko skali..
ok r..aku ingtkn jamuan tu bez n sume org dpt mkn..
tp cm hampeh je..ktupat xdpt..lemang keras lak tu..
but,alhamdulillah still dapat makan..dpd xdapat langsung,kan..
huhu...pakai baju batik sampai ke petang..
agak rimas gak..yola..ngan cuaca panas lak tu..berasap pale otak aku..
leh kire mggu ni memanjang bawa barang haram je gi skul ouh..
ari2 aku dok bawa fon..kamera kadang2 ja..
semalam lak..16 okt..
birthday aku..org first wish kat aku bF aku tu r..DIN
pastu mak aku,adik aku,nana,alin,wani...
hish...ramai..satu kelas skali..hehe..
xlupe maksu aku...
but unexpected person pn ade..ismat la kirenye..aku really xsangke yang die ingat birthday aku..n other unexpected person member2 aku yang len r..huhu..thx korang..
aku dapat gift dari nana..
kat skul sakan lagi bergambar..dak2 laki pn turut serta nak bergambar..sonok aku..tapi nana lagi sonok..kan?kan?kan?hehehe....
nana bagi aku teddy bear..aku suke banget..comel cam aku..haha..perasan gile,,
kuikui..
aaa...aku da xtau nak cakap ape..yang penting aku hepi...yeyeah...hee..

P/S: NANA,AKU SAYANG KO!

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: